در ادامه پست قبلی باید بگم که هنوز دارن وسایل رو میارن تو لب

نمیتونم با لپ تاب خودم کار کنم. منتظرم لپ تاب افیس بیاد. اینام که هی سر و صدا میکنن آدم نمیتونه تمرکز کنه با این وضعیت 

وای باز دارم وسوسه میشم تو آمازون بچرخم چیزای تزیینی بخرم برا آفیس جدید

آروم بگیر زن!! چه خبرته؟!!!

نمیدونم اصلا یه حالی ام. یهو مغزم میپره مثلا فکر میکنم به ۲-۳ سال دیگه که میخوام از اینا خدافظی کنم. مثلا وقتی فارغ التحصیل میشم بعد یهو حس دلتنگی میکنم و بغض میاد تو گلوم. بعضی وقتا فک میکنم اینا اثرات اون قهوه های استرانگی هست که هر صبح میخورم. 

خدایا یعنی میشه وقتی قراره خدافظی کنه اولا که خودم و خانواده در صجت و سلامت باشیم بعد اینکه به خوبی تزم رو دفاع کرده باشم. یه عالمه پیپر خفن داده باشم با سایتیشن های خیلی بالا. یه سری اوارد و اینا گرفته باشم. یه جاب آفر خیلی حفن تو امریکا گرفته باشم. از همه اینا مهمتر یه پسر خیلی خوب تو زندگیم باشه. دقیقا همون مدلی که همیشه میخواستم و میخوام. حالا یا در قالب شوور یا در قالب دوس.پسر با پتانسیل بسیار قوی برای تبدیل شدن به شوهر! یه ماشین خیلی خوب زیر پام باشه. یه حساب سیوینگ با یه مبلغ هفت رقمی به دلار. میخواستم بگم شش رقمی بعد گفتم حالا چرا ۶ رقمی سنگ مفت گنجشک هم مفت یه باره بگو ۷ رقمی! چی میشه مگه 

خدایا اینا هیچ کدم برا تو کاری نداره 

وای الان یکی از این ورکرا گفت بعضی لپ تاب ها تا پنج شنبه نمیاد. وای خدایا کار دارم یک عالمه تمرینا مونده هنوز تصحیح نکردم 

دارم دیوونه میشم 

یکیشون که نیتیوه خیلی قیافه و تیپش خوبه. لامصب خیلی س.ک.س.یه. روش کراش زدم:))

فعلا بیکارم و ممکنه پشت سر هم باز پست بذارم