دو سال پیش دقیقا همین ماهی که الان داخلش هستیم من آفر پذیرش اولیه این دانشگاه رو گرفتم 

2 ماه قبل ترش از دوتا پروگرم بهتر همین دانشگاه ریجکت شدم 

یادمه روزی که دوتا ریجکشن اومد دقیقا این نوت رو توی گوشیم نوشتم:

"ریجکت شدم هم ... هم .... ( اسم دوتا دانشگاه) ( الان یادم افتاد که برا دومی استاده بهم قول تقریبا صددرصد داده بود ولی ریجکتم کرد اخرش)

و فرو ریختم 

و از همه بدتر این که دوباره فرصی شدم 

کلرددیاز.پوک.سا.ید

و پنیک لعنتی که دو روزه درگیرشم 

خسته شدم 

داغونم راستش جسمم دیگه نمیکشه 

روحم بدتر از جسمم 

خدایا 

طاقت ندارم دیگه 

متاسفم 

منو ببخش 

متشکرم "

 

این متنی بود که نوشتم... 

روزی که افر اومد دقیقا همین ماه بود دو سال پیش. بعد من خوشحال نشدم چون چیزی که میخواستم نبود. و قصد هم نداشتم که اصلا اکسپت کنم. تصمیمم بر این شده بود که برم اروپا 

اون روز اگر به من میگفتن تو به همین کشور خواهی رفت و سال دیگه همین موقع ها استارت همون پروگرمی رو میزنی که ازش ریجکت شدی و با فاند و با یکی از بهترین استادهای دپارتمان نه تنها باور نمیکردم بلکه فریادم رو میکشیدم سر اون کسی که بهم اینو میگه و بهش میگفتم دهنت رو ببند وقتی هیچی نمیدونی. دهنت رو ببند و با من حرف از ناممکن ها نزن. چطور همچین چیزی اصلا ممکنه 

 

و خب واقعیت اینه که همینطور شد

همینطور شد دقیقا همینطور شد 

 

پارسال این موقع ( حدودا 1 ماه قبل تر) اگر به من میگفتن تو سال دیگه این موقع داری تو خونه تکی زندگی میکنی من باز هم نعره میکشیدم رو سر اونی که اینو بهم میگه. چرا؟؟ چون من حتی پول نداشتم یه قهوه از دانشگاه بخرم. 

میرفتم اپلیکشن های کمک مالی پر میکردم و خیلی کارای دیگه در راستای به دست اوردن پول 

و چی شد؟؟؟ همین شد دقیقا همینه همین شد 

 

و امسال و الان 

اگر به من بگن سال دیگه این موقع اونچه که الان برات دغدغه اس حل میشه. اونم نه به شکل عادی و معمولیش 

به همون شکلی که خودت دلت میخواد 

دقیقا به همون شکلی که دلت میخواد با همون جزییات و به بهترین نحو ممکن 

من چی میگم؟؟؟ 

 

میگم 2 بار برام تکرار شد 

باور نداشتم ولی دیگه باورش کردم 

میگم 2 بار اتفاق افتاد این بارم اتفاق می افته 

میگم من نمیدونستم دقیقا معجزه چیه 

ولی دیدمش حسش کردم 

قبلا حسش کردم 

نه فقط این دوبار 

شاید هزاران بار حسش کردم 

 

میگم اون موقع که نمیدونستم معجزه چیه و هیچ باوری نداشتم اتفاق افتاد 

الان که میدونم چیه و باورش دارم 

میخوای اتفاق نیفته؟؟

اصلا میتونه که اتفاق نیفته؟!!!!!!!!

اصلا مگه میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟

 

الان دیگه میدونم که اتفاق می افته به بهترین حالت هم اتفاق می افته 

 

 

خدایا شکرت 

 

 

متاسفم 

منو ببخش 

سپاسگزارم 

دوست دارم