یه دوستی هست اینجا دارم (داشتم!)

این دختر خیلی از من کوچیکتره. خیلی آدم مودی ای هست. کلا یه جوریه. ادمیه که اعتماد به نفس نداره به نظرم. و خودش رو دوست نداره. چون خودش رو دوست نداره بقیه رو هم خیلی نمیتونه دوست داشته باشه. 

هر بار که ما با دوستای دیگمون جمع میشیم این یهو میره تو لاک خودش یا مثلا یهو میگه من از بقیه بدم میاد یا من از ادما بدم میاد. یه همجین حرفایی میزنه. مثلا یهو بهش پیام میدی کلی تحویلت میگیره یه روز دیگه اش تا چند روز جواب نمیده حتی تلفنت رو جواب نمیده و این همون تایمی هست که باز دوباره ازت بدش اومده!

بعد کلا انگار یه خورده پسر گریز هم هست. البته هنوز اینو نمیدونم که داره اینو شو میکنه یا وافعا اینطوریه. که بیشتر فکر میکنم مورد اوله. خلاصه اصلا نمیشه جلوش در مورد پسر و روابط و دیت کردن و اینا حرف زد. 

یه تجربه بد دیگه ایی هم با این دختر من دارم که هر بار یادم میفته خیلی ناراحت میشم و همش میگم کاش فلانی رو با خودم نمیبردم فلان جا 

خلاصه همه اینا رو گفتم که اینو بگم 

یه کلاس قرار بود برم. توی اون جمع گفتم. این دختر هم استقبال کرد خیلی زیاد. گفت منم میام. بعد کلیییی هی میگفت وای چقد ذوق دارم و فلان. عاقااا من کلییی پیگیری کردم تا مربی پیدا کنم کلی وقت گذاشتم تماس گرفتم با یارو چونه زدم تخفیف گرفتم که چون دو نفر هستیم هزینه رو کمتر کنه و همه این داستانا. این مربیه هم اتفاقا پیگیر بود و خانوم خوبی هم بود. من دوسش داشتم. بعد با این دختر شیر کردم که این مربیه خیلی پیگیره و زودتر بیا فاینال کنیم قضیه رو. 

دقیقا لحظه اخر این دختر کنسل کرد و گفت لابد این مربی مشتری نداره که انقد پیگیر ماست!!! 

اینجاست که دوباره به این نتیجه رسیدم دختر خوب تو که میدونی این ادم اصلا ثبات نداره اصلا حال روحیش با خودش و بقیه خوب نیس چرا باز باهاش اصلا حرف میزنی؟! چرا تصمیم میگیری یهو باهاش بری کلاس؟!! و اینجاست که باز به خودم میگم زدی تو در و دیوار باز

از دستش ناراحتم. واقعا نمیدونم باید به خودم حق بدم یا نه ولی در هر شکل از این که برنامه ام کنسل شده حس خوبی ندارم 

 

بگذریم 

 

ذهنم خیلی شلوغه. کار هم زیاد دارم. باز خوبه این software دیشب بالاخره نصب شد. یک هفته درگیر کار کردن باهاش بودم. کاش بتونم سریع تر یادش بگیرم. هنوز بلیط ایران نگرفتم و نمیدونم تکلیفم با خودم چیه. رژیم رو دارم ادامه میدم بد نیوده ولی خیلی هم راضی نیستم. اگر بتونم برسم به اون وزن ایده ال بعدش میتونم برم جیم و فیتنس ادامه بدم. خدا رو شکر حداقل این یکی رایگانه. 

جدیدا ترس بی پولی هم به بقیه ترس هام اضافه شده. البته که من واقعا معتقدم که خدا روزی رسونه و هیچ وقت دلم نمیخواد بابتش غصه بخورم حتی اگر جای غصه خوردن وافعا داشته باشه 

قعلا همین.