غروب جمعه همه جای دنیا غروب جمعه اس

از زمانی که بچه بودم غروب جمعه ها میرفتم توی تراس خونه و زل میزدم به آسمون و دعا میکردم. اون موقع ها دعای عهد از مسجد نزدیک خونه پخش میشد و من همینطور اشک ریزون دعا میکردم. امروز بعد از سال ها یاد اون غروب جمعه هاافتادم 

خدایا بحق کرامت و مهربانیت معجزه زندگیت رو در این موضوعی که فکر روز و شبم شده بهم نشون بده ای خدای مهربانsadcrying

 

پ ن: 

از حضرت فاطمه علیها السّلام روایت شده که از رسول خدا صلّى اللَّه علیه و آله شنیدم می فرمود:

همانا در (روز) جمعه ساعتى است که مرد مسلمان هر امر خیرى از خداى با عزت و جلال تقاضا کند به او عطا فرماید (حضرت زهرا علیها السّلام) فرمود: عرض کردم: اى رسول خدا! آن ساعت، کدام است؟

فرمود: هنگامى که نصف قرص خورشید از افق غروب کند و نصف دیگر آن فوق افق باشد (یعنى مُشرِف به غروب شود) پس حضرت فاطمه علیها السّلام به غلامش مى ‏فرمود: بر پشته ‏ها و بلندی ها بالا رو، چون دیدى نصف قرص خورشید از افق غروب کرده به من اعلام کن تا دعا کنم.

معانی الأخبار، ص: 400-399.