دیشب رفتم یه وکس خریدم امیدوارم برا صوزتم خوب باشه پر از پشم شده صورتم :/ رفنم این دستگاه های لیزر خونگی رو فیمت کردم کلا یه مدل که بیشتر نداشت تازه اونم خیلییییی گرون بود 500 دلار! کاش یه مدلخوب و ارزونش رو میتونستم پیدا کنم.

صبح باز با کمردرد بیدار شدم و از ترس بدتر شدن دوباره خوابیدم و نتیجه این شد که تااازه ساعت 12 اومدم افیس. از پس فردا دوباره باید برم استخر. خدا کنه خوب بشم حتی انگشتای پام هم میسوزه و درد میگیره و کاملا میفهمم بابت کمرمه و این دیسک کوفتی

با استاد دیروز جلسه داشتم و به این نتیجه رسیدم که اگر تنهایی برم پیش استاد کلا بهتر نتیجه میگیرم تا با این پسره پست داکه برم 

یه نتیجه دیگه ایی هم که بهش رسیدم اینه که بیشتر مشکلات فعلیم سر نداشتن اعتماد به نفسه 

باید برم تراپی چیزی. شاید این مشاوره های رایگان دانشگاه خوب باشه 

از وقتی خانواده "ر" اومدن هیچ خبری ازش نیس. درونا و قلبا خوشحالم چون دلم میخواست یه جورایی همین دوستی معمولی رو هم باهاش قطع کنم. امیدوارم حداقل تا زمانی که خانواده اش اینجان خبری ازش نشه.