الان توی این مودم که مثلا میم پیام بده بیا بریم پیاده روی و بعدشم بریم چه میدونم یه کافی بخوریم 

ولی پیام نمیده 

اینم مثل ex خود.چس کن تشریف داره انگار. شایدم فقط میخواست یه شیطنتی کنه. غلط کرده من ازش خوشم اومدههه! مگه من مسخره توام ؟!!

خیلی هم خوشم نیومده. یعنی میدونید چیه؟ وقتی لینکدین ایناش سرچ میکنی یا عکسای پروفایلش رو میبینی میگی بابا این قیافه نداره. مخصوصا از نطر دماغ. ولی وقتی خودش رو از نزدیک میبینی خیلی خیلی بهتر از عکساشه. نمیدونم شایدم چون باحال و کول و بچه پرروعه و از این هیکل ورزشکاریاس قیافه خیلی معمولیش رو کاور میکنه 

وگرنه که خودمم میدونم "ر" خیلی از نظر قیافه به این سر بود. حتی اکس هم خیلی سر بود. ولی "ر" رو روس نداشتم اکس هم که بره گمشه

اینم روحیات خود بزرگ پنداری و خود مهم پنداری داره مثل اکس. اصن این شریفیا چرا اینطوری ان؟؟!! اکس هم دانشگا شریفی بود. اونم همین طوری بود. پیام نمیداد زنگ نمیزد مغرور بود. ته دلم میدونستم منو خیلی دوس داره ولی غرورش جلوتر از قلبش و احساساتش بود. 

حالا این یارو "میم" هم دو حالت داره. یا کلا قصد جدی واسه تو رابطه رفتن نداره و اگرم داره انتخابش من نیستم یا این که اخلاقایی شبیه به اکس داره. آپشن دوم محتمل تره چون همون روزی که رفتیم بیرون تهش بهم گفت به من خیلی خوش گذشت ولی چون تو دانشجو هستی و میدونم سرت شلوغه ترجیح میدم خودت هر وقت وقت داشتی برا بیرون رفتن بهم پیام بدی. من پیامی از اون روز ندادم بابت بیرون رفتن ولی خب اخه لامصب 2-3 بار تو پیام بده تا من دفعه 4ام پیام بدم. 

 پ ن: امروز خیلی گریه کردم. خیلی اشک ریختم و قلبم خیلی تیر کشید و مچاله شد...همین.