یه پسره هس که یکی از خونه های دو خوابه دانشگاه رو گرفته و میخواد با آفری که من دارم عوض کنه 

اگر این کار رو بکنم از نظر هزینه ایی خیلی برام بهتر میشه ولی خب باز دوباره گیر همخونه می افتم 

میتونم به نون بگم باهام همخونه بشه و فکر میکنم قبول هم میکنه. نون دوست صمیمیم هست اینجا. از من خیلی بزرگتره ولی خب خیلی از من پر انرژی تره و کلا دختر خیلی باحالیه من دوسش دارم. 

از طرفی نمیدونم از نظر همخونه بودن چطوریه. نون هم اینجا دوس پسر داره. این که داشته باشه مهم نیس ولی حوصله ندارم که باز بخواد هر شب هر شب پسره رو برداره بیاره تو خونه. فکر نمیکنم این کار رو بکنه ولی حالا شایدم کرد. در واقع بیشتر داستانم اینه که از نطر هزینه ایی خب دست و بالم اینطوری خیلی بازتره. میتونم هم به نون نگم و بگیردم دنبال همخونه ولی این که بتونم کسی رو پیدا کنم شبیه خودم یا نه جیزیه که اصلا مشخص نیست. 

نمیدونم چی کار کنم 

کسی نظری کامنتی چیزی نداره؟

خدایاااا خواهش میکنم کمکم کن یه تصمیمی بگیرم که بهترین تصمیم باشه برام. 

پ ن: خیلی یهویی گوش سمت راستم گرفته و کیپ شده. حرف که میزنم صدای خودم رو درست از گوش سمت راستی نمیشنوم. 

پ ن2: این دختره ی نحس دیشب برگشت خونه و صبح از عمد هزار بار آلارم گوشی گذاشت و بلند شد انقدررر سر و صدا کرد که نتونستم بخوابم. این آدم انقدر مغزش فقیره که فکر میکنه من میخوام توی اون خراب شده بمونم و با این کارا مثلا میخواد منو فراری بده.