دیروز از این پسره که باهاش کار میکنم خواستم یه کاری برام انجام بده. کار خاصی هم نبود صرفا چون اپ ادیت داره و اپش پولی هست و من ندارم. کاری که 5 دقیقه هم طول نمیکشه 

لعنتی جواب داده که خودت باید انجام بدی این کارا رو و حالا این سری من انجام میدم. جدیدا خیلی پررو شده. از زیر همه چی در میره و یه جورایی سمبل میکنه. 

از یه طرف ساپورتش رو کم کرده از یه طرف به تخریب کردن هاش ادامه میده. قبلا که در برابرش کوتاه میومدم به خاطر این بود که انصافا کمک میکرد. الان بخواد کمک نکنه و تخریب هم بکنه که نمیشه. این سری بخواد باهام بد حرف یزنه بهش تذکر میدم که داری با بی ادبی با من حرف میزنی. خودشم میدونه که اینجا ممکلت خودم و خودش نیس که بخواد هر طوری دلش میخواد حرف بزنه. شکر خدا اینجا هیچی نداشته باشه یه چیز داره اونم این که به زن خیلی اهمیت میدن و کلا یه جورایی به نظر من دختر اینجا جنس اوله 

بخواد بد حرف بزنه میرم به استاد اسکلیت میکنم

دیشب داشتم با تراپیست راجع به همین حرف میزدم. میگفت اون اعتماد به نفس تو رو تخریب نمیکنه در واقع خودت داری این کار رو میکنی. خودت در درون هی داری به خودت فحش میدی و سرزنش میکنی و اون عملا داره این رو به تو نشون میده. وگرنه اون حرفش رو میزنه و میره. عین یه ادمی که مثلا دیوونس و میاد بهت فحش میده. خب ادم عاقل به خودش نمیگیره میگه اخی طفلی دیوونس خدا شفاش بده. 

باید بیشتر بخونم و حساب شده تر کار کنم. بقیه مگه چی کار میکنن منم مثل بقیه. درسته استادی ندارم که کمکم کنه ولی بالاخره به قول تراپیست راهش رو پیدا میکنم مثل هزاران چیز دیگه که راهش رو پیدا کردم. بیشتر از 20 ساله دارم درس میخونم دیگه. یه کم رو اعتماد به نفسم کار کنم و با خودم مهربون تر باشم همه چی حل میشه. 

همین الان اومد. اه ازش بدم میاد. پسره اسکول

پ ن: خودم درستش کردم. آخه خدایی این چی بود که من به خاطرش از این کمک خواستم.