همخونه جدید امروز بدون اینکه به من بگه با یه تعداد دیگه ایی از بچه ها رفتن یه جایی تفریح و من از طریق استوری هاش اینو فهمیدم.

خب طبیعیه که ناراحت بشم ولی باید اینو به خودم یاداوری کنم که گرچه ما به ظاهر با هم دوست و یه جورایی همکلاسی هستیم ولی هیچ صنمی باهم نداریم و اتفاقا اون کسی که دایم از بقیه فیدبک میگرفت که با همخونه جدید فقط در حد یه همخونه ارتباط داشته باش و نه بیشتر منم !

این روزا سر این داستان که میتونه پول درباره و من نمیتونم خیلی تحقیر میشم. بیشتر از سمت خودم و گاهی هم از سمت همخونه! ای کاش که شرایط جسمیم یه طوری بود که میتونستم همین کار جنرال رو ادامه بدم 

شایدم حکمت خدا بود که من همه راه ها برا یاین مدل کارها به روم بسته بشه شاید یه چیز بهتری در انتظارمه 

این روزا یه حالت بلاتکلیفی دارم یه جسی شبیه بیم و امید و همیشه از خدا میخوام امید هیچ کسی رو ناامید نکنه امید منم همینطور

دیگه این که ر پسر خیلی خوبیه ولی ادم من انگار نیست. بچه ها که برام تولد گرفتن اینم دعوت کرده بودن و همه ازش تعریف میکردن ولی من نمیدونم چرا خیلی نمیتونم انگار به رابطه بلند مدت با این ادم فکر کنم. از طرفی هم خب طبیعیه که اینجا تنهام و حالم هم تعریفی نداره و از همه بدتر این که از نظر اقتصادی روز به روز شرایط بدتری دارم. 

امشب هموخنه میگفت برای بنفیت بانکی که دنبالش بودیم حتما باید حقوق بگیر باشیم و از  لحن گفتنش خوشم نیومد! نمیدونم چرا انقدر به کارگری توی اون رستوران عقب افتاده با او صاحبای ... اش افتخار میکنه. نه این که کارگری بد باشه یا کار عار باشه نه اصلا. ولی بعضی وقتا که اینطوری فخر فروشی میکنه (اونم به خاطر یه چیز مسخره) آه از نهادم بلند میشه و یاد اون حدیث حضرت علی میفتم که میگه 

در حضور هفت گروه، ٧ کار را مخفی کن تا سعادتمند گردی:

 

1-ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﻓﻘﯿﺮ، ﺩﻡ ﺍﺯ ﻣﺎلت ﻧﺰﻥ.

 

٢-ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﺑﯿﻤﺎﺭ، ﺳﻼﻣﺘﯽﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﺧﺶ ﻧﮑﺶ.

 

۳-ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﻧﺎﺗﻮﺍﻥ، ﻗﺪﺭﺕﻧﻤﺎﯾﯽ ﻧﮑﻦ.

 

۴-ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻏﺼﻪﺩﺍﺭ، ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ نکن.

 

۵-ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺯﻧﺪﺍﻧﯽ، ﺁﺯﺍﺩﯼﺍﺕ ﺭﺍ ﺟﻠﻮﻩﻧﻤﺎﯾﯽ نکن.

 

۶-ﺩﺭ ﺣﻀﻮﺭ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺑﯽﺑﭽﻪ، ﺍﺯ ﺑﭽﻪﻫﺎﯾﺖ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻧﮑﻦ.

 

7-ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﯾتیم، ﺍﺯ ﭘﺪﺭ ﻭ ﻣﺎﺩﺭﺕ ﻧﮕﻮ.

 

آه از نهادم بلند میشه وقتی میبینم ناتوانم در برابر بعضی چیزا...

بگذریم. اینم میگذره و تموم میشه. فردا یه روز دیگه اس. یه جایی میخوندم آدمایی که صبح یه روزی بهترین خبر عمر خودشون رو میشنون هیچ وقت شب قبلش فکر نمیکردن که فردا اون خبر رو خواهند شنید. بذار فکر کنم منم یکی از همین ادمام فردا صبح ۱۰ می ۲۰۲۳.....