یه نفر ازم کمک خواسته و از وقتی بهش قول دادم هر کاری از دستم بر میاد رو براش بکنم نور امید رو توی چشماش که نه ( چون نمیبینمش laugh) ولی توی صداش موج امیدواری رو میشنوم. امیدوارم خدا بهم کمک بکنه بتونم هر کاری از دستم بر میاد براش بکنم. خیلی دلم میخواد کارش درست بشه. 

احساس میکنم جسمی و روحی به خودم نمیرسم. استخر رو که باز دوباره ول کردم جیم هم نمیرم. حالا باز خوبه این موهای سفیدم رو رنگ کردم . حداقل این باسن مبارک رو تنگ کردم و این یه کار رو برا خودم کردم. البته اونم به خاطر این بود که پیدا بود و آبرو ریزی وگرنه این کارم نمیکردم. 

دیشب از سوزش معده و استرس از خواب چند بار بیدار شدم. حالت تهوع بعد کرونا هم دیوونم کرده. اون سری هم که کرونا گرفته بودم همینطوری شدم ولی با اون قرصه یکی دو روزه خوب شدم الان هی سعی میکنم با زنحبیل خوبش کنم. خوب هم میشه ولی کامل نه. وقت دکتر گرفتم برم ببینم یه قرصی چیزی میده من یه ذره بهتر بشم خدا کنه 

شب اگه بشه با این دوستم بریم آن کمپس فیلم ببینیم. امیدوارم میم هم بیاد. دلم براش تنگ شده broken heart... امیدوارم حالم خوب باشه و بتونم یه کم میکاپ کنم و برم نه با این قیافه رنگ پریده ی خسته ی داغون.

خدایا حال جسمی و روحیم پکیده اس . خوبم کن لطفا sadsmiley

پ ن : گیر دادم به این استیکرا :/