کارد بزنی خونم در نمیاد از شدت عصبانیت دارم منفجر میشم. سرم به شدت درد میکنه. صبح روز تعطیل اونم لانگ ویکند پا شدم اومدم لب که فقط از خونه فرار کرده باشم. 

دختره ی بی فکر دیشب 10:30 شب به من زنگ زده ( من بیرون بودم) که داریم خونه رو رنگ میکنیم و به هم ریخته اس تا 1 تموم میشه! با این که خیلی خسته بودم و میخواستم برم خونه بخوابم گفتم باشه. ساعت حدودای 12 رفتم خونه دیدم شاااید اگه 1 درصد از دیوارا رنگ شده باشه. دوس پسرش رو هم برداشته بود اورده بود که کارا رو انجام بده. 

خلاصه بهم گفتن که پلنشون اینه که تا صبح بیدار بمونن و تمومش کنن. اونم با سر و صدای اون ماشین کوفتی رنگ زنی!!

با لحن ملایم و خنده و این داستانا بهشون چند بار گفتم که این کار یک شب نیس و خودتونم خسته میشید دیدم نه فایده نداره. دارن با خنده و شوخی و مسخره بازی و گفتن حرفایی از قبیل این که گوشی بذار تو گوشت و این داستانا حرف منو جدی نمیگیرن. دیگه سری آخر جدی بهشون گفتم همسابه ها هم اذیت میشن و تمومش کنید. خلاصه تا 1 شب به هر زحمتی بود خودمو مشغول کردم به غذا درست کردن تا دیگه 1 رفتم خوابیدم. حالا مگه با اون سر و صدا خوابم میبرد؟! دقیقا 2 شب تموم کردن و من تازه یه نفس راحت کشیدم و تونستم بخوابم. 

باز دوباره صبح ساعت 8 صبح شروع کردن سر و صدا کردن. منم یه آدم خیلی بد خوابی هستم. مگس بال میزنه من از خواب میپرم خلاصه خوابم نبرد بلند شدم تنها کاری که تونستم بکنم این بود که لباس بپوشم و حتی صورت نشسته و صبحونه نخورده بزنم از خونه بیرون. 

قیافه و اخلاقم رو قبل از خونه زدن بیرون دید و خودش متوجه شد که آتشفشانی هستم که هر لحظه ممکنه بترکه. 

از طرف دیگه امشب هم قراره اون یکی دوس پسرش رو بیاره و خب این یعنی این که امشب هم نمیتونم زود برم خونه و زود بخوابم. 

اعصابم به شدت خورده. حالم واقعا بده. آخه ادم چقدر میتونه بی فکر و بیشعور باشه. میدونستم درینگ زیاد مغز رو کوچیک میکنه ولی نه دیگه در این حد. واقعا این دختر ذره ایی به کاراش فکر نمیکنه. بهش میگم بقیه اش رو بذار روزای دیگه میگه هفته دیگه من امتحان دارم assignment  دارم. اخه بیشعور لعنتی تو کار داری من کارندارم؟؟؟؟؟

میخوام امروز بهش چندتا ویس بدم و تمام ناراحتی ها و مشکلاتی که این مدت داشتم رو بهش توی ویس بگم. 

پ ن: از طرفی دیشب هم که عصبانی بودم داستان رو برا الف تعریف کردم صبح که بیدا رشدم دیدم سین کرده ولی جواب نداده. این سری که که گله کرد و اون حرف تکراری رو زد میدونم باهاش چی کا رکنم.