وسواس فکری بیچاره ام کرده 

همش حالت تهوع دارم. نمیدونم چی کار کنم. دکتر هم رفتم معاینه کرد گفت گاستریت معده. قرص هاش هم خیلی درست حسابی نخوردم. خیلی هم بیراه نگفت چون دو سال پیش هم گاستریت داشتم البته پارسال که چکاپ کرده بودم خوب شده بودم ولی انگار دوباره برگشته. نمیدونم از تلقینه از استرسه از تغذیه مزخرفمه یا چی. این مدت همش داشتم غذای چرت میخوردم. همش هم ذهنم خرابه دایم افکار منفی دایم ترس دایم روحیه ی خراب دایم وسواس فکری... 

از طرفی دسترسی به دکتر هم اینجا خیلی خیلی بده و از طرف دیگه به خاطر سابقه پنیگ اتک و وسواس بیماری شدیدی که داشتم اصلا نباید سراغ دکتر رفتن و این چیزا برم بر اساس نظر روانپزشکم توی ایران. یعنی نباید خودم رو بندازم توی لوپ دکتر رفتن 

خدایا خواهش میکنم خوب بشم خدایاااا به اندازه کافی از نظر روحی و جسمی داغون هستم خدایاااا به حق این شب های عزیز

میشه خواهش کنم هر کسی اینجا رو میخونه دعا کنه من حال جسمی و روحیم خوب بشه ؟؟؟

 

پ ن : من خ.دم رو ادم مذهبی نمیدونم ولی به خدا و اماما اعتقاد دارم. بعضی کارا رو هم دلی انجام میدم. مثلا محرم یا ماه رمضون. الانم که دو سه شب دیگه ایام فاطمیه. دلم چای روضه میخواد. خدایا به حق فاطمه زهرا من رو سلامتی و شفای جسمی و روحی بده. من و همه آدم های روی کره زمین رو.