این پسره که باهاش کار میکنم جدیدا خیلی داره میره روی مخم. حس میکنم باهام بد صحبت میکنه اعتماد به نفسم رو از بین میبره.  بایکوتم میکنه همیشه تو بحثا. از اونجایی که همزبان من نیست و با استاد در واقع همزبانه نمیدونم چطور برخورد کنم که بقهمه کارش درست نیست. تا الان همیشه سکوت کردم و هیچی نگفتم و هر چی گفته قبول کردم ولی دیشب واقعا برخوردش بد بود. 

چیزی که مطمنم اینه که نباید باهاش درگیر بشم. نباید باهاش بحث کنم. انقدر اعتماد به نفسم رو از بین برده که حس میکنم اگر نباشه یا حمایتش رو از دست بدم هیچ کاری ازم بر نمیاد :( 

این درحالیه که همه کارا تا الان رو خودم کردم. ولی خب از حق هم نگذریم ازش خیلی سوال کردم. یعنی من سوال نکردم خودش خودشو مینداخت وسط و میخواست مثلا ساپورتیو باشه. خب وقتی کسی ریز جزییات کارت رو بدونه طبیعتا کوچکترین سوتی هم داده باشی قبل این که خودت بفهمی میفهمه دیگه اینم از معایب همکاری کردنه

ولی دیگه از این به بعد باید کمتر باهاش کار کنم. باید بیشتر رو پای خودم باشم. البته اگر این اوضاع روحی و جسمی که دارم بذاره 

خدایا sad