ساعت 4:04

آرزو میکنم کار فعلیم خیلی خوب پیش بره و نتیجه خیلی خیلی بهتر از انتظارم باشه و همونی بشه که میخوام 

آرزو میکنم خودم و خانواده ام سلامت باشیم 

آرزو میکنم کمرم خوبه خوب بشه و دیگه انقدر درد نکشم 

آرزو میکنم همیشه خوشحال باشم و آرامش داشته باشم

آرزو میکنم خدا به رزقم برکت بده و پر رزق و روزی باشم همیشه پول تو دست و بالم زیااااد باشه زیاده زیاده زیاااد 

آرزو میکنم یه جاب خوب پیدا کنم 

آرزو میکنم استادم باهام همیشه خوب باشه و یکی از دانشجوهای خیلی خیلی خوبش باشم 

آرزو میکنم یه یار پیدا کنم. یه یار خوب همونطور که دلم میخواد. از اونا که قند تو دل آدم آب میشه با فکر کردن بهشون 

آرزو میکنم خونه و ماشین وخودم رو داشته باشم اینجا 

آرزو میکنم رویایی که همیشه تو زندگی داشتم محقق بشه 

آروز میکنم عاقبتم ختم بخیر بشه 

آرزو میکنم مرگ خوبی داشته باشم. یه مرگ شرافتمندانه 

آرزو میکنم قبل مرگم ظهور امام زمان رو ببینم 

آرزو میکنم آدم عزیزی باشم در چشم بقیه

آرزو میکنم همه آرزوهام براورده بشن...

آرزو میکنم هر کسی به هر آرزویی که داره برسه