یه اخلاق بدی که دارم اینه که در حال زندگی نمیکنم و همیشه از گذشته پشیمونم و استرس آینده رو دارم 

به خاطر جریانات اخیر مدتیه که هیچ ریزالتی توی ریسرچم نداشتم یا اگرم داشتم استادم قبول نمیکرد یا میگفت کمه یا میگف ناولتی نداره یا میگفت در حوزه کاری ما نیس خلاصه هر بار به یه شکلی 

عملا از بعد تعطیلات تقریبا اینطوری بوده. البته این هم که فول تی ای بودم و خودمم کورس داشتم هم بی تاثیر نبود 

آخر هفته دیگه باید یه چیز درست حسابی بهش بدم. بهش ایمیل زدم که اخر هفته امتحان کورسه رو دارم و یه عالمه برگه دارم برا تصحیح. بهم وقت بده ریپورت رو به جای جمعه دوشنبه بدم 

چندین ساعته که هنوز جواب نداده. الان رفتم دم در اتاقش دیدم هست. استرس گرفتم که خدایا چرا جواب نداده. 

از طرفی امشب شب سال نوعه. بچه های انجمن یه مهمونی راه انداختن. میخوام اونو برم ولی اصلا نمیدونم چی بپوشم. گفتم برم یه سر این مال شهرمون ببینم چیزی میتونم پیدا کنم که خوب باشه. اگه بخوام برم الانا دیگه باید برم. ولی از طرفی استرس کارم رو دارم و این که استاده جوابم رو نداد. روزه هم هستم معده ام میسوزه دستام یخ کرده. 

موندم برم یا بمونم. 

اگه بمونم فوقش 2 ساعت دیگه وقت داشته باشم کار کنم چون بعدش سریع باید خاضر بشم. 

ولش کن بذار برم. 

احتیاج دارم یه کم به خودم برسم. اون دختر بچه له شده ی درونم دلش میخواد یه کم خودنمایی و جلب توجه کنه. آرایش کنه یه کم اعتماد به نفس ترکیده درونش برگرده. 

الان یهو یادم افتاد که سر میم هم همین اورتینکینگ ها رو میکردم. مثلا تو اوج بیرون رفتن نگران کارم بودم و البته بی نتیجه هم بود چون عملا نه کار میکردم نه از تفریح لذتی میبردم. 

ای کاش میم بر میگشت sad

چی دارم میگم . باز افتادم به هذیون گفتن. پاشم برم. استاد هم جواب میده قبول هم میکنه. همون جمعه هم تحویلش میدم دست پر هم باهاش میرم میتینگ (ان شالله). این خط و این نشون 

امشب شب تحویل ساله. برای من لحظه تحویل سال خیلی لحظه خاص و مهمیه. از خدا با زبون روزه میخوام که امسال سال ظهور باشه. سال خیلی خوبی برای همه ادما باشه. 

برای خودم ازخدا میخوام امسال برام سال پربرکت و غنی باشه. از نظر پیشرفت کاری و درسی. سالی باشه که توش خودم و خانواده ام در سلامت کامل باشیم. سالی باشه که دلم خوش باشه و آرامش داشته باشم. سالی باشه که یه همراه برای زندگیم پیدا کنم. همون مدلی که خودم میخوام. یه پسر caring دست و دلباز supportive جدی خوش تیپ خوش قیافه خوش اخلاق منطقی صبور پولدار سالم با شخصیت با کلاس مدرک تحصیلی بالا داشته باشه شغل خیلی خوب داشته باشه قدش بلند باشه چارشونه باشه چشم ابرو مشکی باشه درینک نخوره به خدا اعتقاد داشته باشه از نظر اعتقادی تو مایه های خودم باشه تمیز باشه عاشق من باشه منم عاشقش باشم 

دیگه چی میخوام؟ سال پر پولی باشه. برکت و نعمت برام از آسمون و زمین بباره. برادرم اون امتحانه رو قبول بشه. خانواده ام سالم و خوشحال باشن. رزق و روزیشون زیاد باشه

استادم ازم راضی باشه پیپر بدم پابلیش بشه جاهای خیلی خوب 

عاقبت بخیر بشم 

همه ادما خوشحال و پرروزی و سلامت باشن 

خدایا شکرت smiley

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم