یه دوستی دارم اینجا اسمش رو میذارم نون. این دختر با یکی وارد رابطه شد که 5-6 سال از خودش کوچیکتره. این دختر عاشق شد و یه مدت هم با اون ادم زندگی کرد و تا اخر داستان خلاصه با این پیش رفت. بعدا نمیدونم چی شد که به گفته خودش رابطه به جای این که اپگرید بشه برعکس شد. هنوزم اون ارتبطشون وجود داره در حد ارتبطا دوستی محترمانه و صمیمانه ولی ظاهرا اون تعهدی که این میخواست رو طرف تا به امروز نداده. همون داستان ازدواج و اینا. نون دختر خیلی خوبیه همه جوره این پسر رو ساپورت کرده و بهش مهربونی کرده و اینا ولی خب روشش نتیجه نداده اون شکلی که خودش انتظار داشته. 

خیلی از جزییات داستان میم رو نون میدونه و همیشه منو سرزنش میکنه. طوری منو سرزنش میکنه که بعد حرف زدن باهاش من یه وقتایی حتی گریه میکنم. همیشه هم خودش ناراحته و در حال گریه و اینا. گاهی وقتا هم دروغ های تابلویی میگه که مثلا من با فلانی اصلا در تماس نیستم در حالی که 2 مین قبلش من با پشره دیدمش. اینا حالا به من ربطی نداره واثعا چون زندگی شخصی خودشه ولی به روز بهش گفتم که ببین من دیگه سر داستان میم نمیخوام خودم رو سرزنش کنم و لطفا دیگه در موردش حرف نزن. باز دوباره دیروز زنگ زده بود که وای چقدر میم توی مهمونیه خوب شده بود و خوشتیپ شده بود و اگر این کارایی که تو باهاش کردی رو من با فلانی ( همون دوس. پسرش) کرده بودم که الان صد در صد با من کات کرده بود و میدونی تو من چقدر سخت یکشیدم تا اینو دوباره به رابطه برگردوندم و ... خلاصه از این حرفا 

و هر بار که این چیزا رو به من میگه من حالم بد میشه. باز برام یاداوری خاطرات میشه باز میرم تو لاک خودم باز گریه میکنم باز خودم رو سرزنش میکنم هر چی هم براش توضیح میدم که بابا میم هم یه سری ایرادات داشت از همه مهمتر این که معلوم نبود واقعا هدفش چیه. اگر من مثل تو با این ادم ادامه میدادم و بعدش یارو ول میکرد میرفت چی؟؟ من هزاران برابر ضربه سنگین تری میخوردم. اینا رو البته بهش نمیگم چون ناراحت میشه 

ولی همش میگه تو اشتباه کردی تو بد برخورد کردی تو از دستش دادی این چیزایی که تو در موردش میگی معنی خساست نمیده معنی بی فرهنگی نمیده حتی اگر به زبون اورده باشه که من از تعهد میترسیم به وقتش ازدواجی میشه و از این حرفا 

ولی کلا هر چی ریسیدیم و با خودم حرف زدم و خودم رو قانع کردم و اینا رو همه رو پنبه میکنه با دو تا جمله 

منم نمیتونم خودم رو قانع کنم که بابا تو اگر روشت جواب داده بود خودت الان هر روز کارت گریه نبود 

خلاصه خیلی میره رو مخم وافعا دلم نمیخواد دیگه باهاش در  ارتباط باشم 

چقدر پستم خاله زنکی شد 

چقدر دلم دلداری میخواد